Alla inlägg under september 2012

Av Sandra Leidehall - 12 september 2012 14:56

Finns bara en som har nyckeln till mitt hjärta. ?

Av Sandra Leidehall - 6 september 2012 12:25

Vår underbara dotter redo för dagis

Av Sandra Leidehall - 5 september 2012 17:09

Här kommer bild på den vagn vi köpte i måndags.

Av Sandra Leidehall - 5 september 2012 07:04

Hej hopp!
Brr va kallt det börjar bli ute nu. Både igår och idag morse kände man hur kallt det är ute. Mössa och vantar på dottern innan hon for till dagis är ett måste.
Tösen har börjat på dagis denna veckan igen då jag har blivit sjukskriven. Det lilla pyret i magen har annars en förmåga att kanske komma ut alldeles för tidigt vilket inte skall hända, h*n får gärna stanna kvar till slutet på november.
Snart är det äntligen dags för flytt, bara 1½ vecka kvar och det känns som om vi har en massa kvar att packa. Allt i sovrummet är tömt och lite grann i vardagsrummet så det som är mest jobbigt är köket. Gillar inte att packa ner porslin och glas i lådor då jag kan ha en förmåga att packa för mycket så det dels blir tugnt och sen att det kan vara risk att gå sönder i botten. Lådor med porslin får hamna i bilarna istället för i släpet, då ligger det säkrare. Skall bli skönt med större lägenhet, slippa bo trångt. Sen kanske inte det är så stort som vi vill ha men det är ju större än det vi har nu i alla fall och det är bra.
Går idag in i vecka 28 och bara 11 veckor kvar, nedräkning pågår för fullt här med. Längtar tills brevet kommer hem i brevlådan så jag får veta vilken dag det lilla pyret skall få komma ut, önskar dock att dem inte bokat in det på min födelsedag, men man vet aldrig :) Synd bara att jag inte kan njuta lika bra av denna graviditet då jag ska ha fruktansvärt ont och alla dessa svårigheter, får bara hoppa med tiden att h*n stannar kvar ett litet tag till.

Här är en bild på när jag va i början på vecka 27 :-)

 

Ovido - Quiz & Flashcards