Direktlänk till inlägg 19 juni 2013

Sommar & sol

Av Sandra Leidehall - 19 juni 2013 09:24

Hej hopp alla glada människor!

Nu äntligen har vi vår sommartid här, kom äntligen efter den kalla och ruskiga vintern, och snart väntas det semester för familjen. Dock har jag planer på att jobba hela sommaren, även sedan i höst så nu byts vi av, under hösten är det pappa Nicklas som är föräldrarledig och tar hand om barnen i hemmet ;) Håller tummarna på att det går bra,,, hehe.
Vi funderar på att ta med barnen till Liseberg någon dag i sommar, även åka en del till västkusten och kanske en och annan resa ner till lite släktingar i skåne :) Det kommer även bli en del djurparksbesök här på hemmaplan.

Sen är det lite drygt 3 månader kvar till den stora händelsen av alla, och jag bara längtar så in i bomben :) Bilder kommer att komma upp här i efterhand samt på facebook.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Leidehall - 20 november 2014 19:06

Hej alla bloggläsare!Nu är man trött och seg efter att man slutat jobbet kl. 18 idag, stort APT möte och man kände bara att man ville hem och sova. Men nyttig information var det och kul att få träffa alla kollegor som man sällan träffar. Lite prat o...

Av Sandra Leidehall - 13 november 2014 19:50

Hej hopp alla bloggläsare.Nu har man inte varit så aktiv de senaste månaderna. Förr hade jag tiden till att skriva men det har jag inte så mycket längre. Det är delvis goda nyheter men samtidigt tråkigt då jag tycker om att blogga här och kan skriva ...

Av Sandra Leidehall - 23 december 2013 19:35

Gud vad det kokar i huvudet. Blir bara så förbannad, grrrr. Men i morgon är det julafton och då ska vi vara glada och äta mycket god julmat och ha julfirande hos barnens morfar med familj. Och kul att få se barnen öppna sina julklappar :) Anna...

Av Sandra Leidehall - 4 december 2013 19:58

Hej hopp kära blogg. Ikväll har det varit möte för alla som jobbar inom vikariepoolen skola och barnomsorg. Mycket intressant information, kommer att göra det bättre för oss vikarier framöver vilket jag tycker är toppen, dessutom fick vi betalt för...

Av Sandra Leidehall - 27 november 2013 17:27

Det är ingen vanlig dag för det är Sandras födelsedag, hurra, hurra, hurra!!!!! Och jag blev väckt av dem mest underbara i morse med sång och paket. Fick presentkort på h&m vilket jag blev väldigt glad över då jag aldrig brukar unna mig något nu för...

Ovido - Quiz & Flashcards