Alla inlägg under februari 2013

Av Sandra Leidehall - 5 februari 2013 20:46

Februari månad har startat och vi säger hejdå till januari för det här året. Fattar inte vart tiden tar vägen, det går för fort fram. Snart är det inte långt kvar tills Isabelle fyller hela 2 år och James är redan lite mer än 2 månader gammal. Önskar att tiden kunde stanna upp för en kort stund så man hinner att njuta av livet lite grann. Fortare kommer det gå under årets lopp då det är en massa jämna födelsedagar, kalas, dop förberedelser för påsk, midsommar, jul, nyår mm mm, så tiden kommer nog gå snabbare nu än förr skulle jag tro. Men nu längtar jag först och främst tills våren kommer så vi får lite varmare väder ute och att all snö försvinner. Jag gillar inte när det är -20 ute, knappt att man kan gå ut då.

Älskar min underbara familj så otroligt mycket, vad skulle jag gjort utan dem   

Ovido - Quiz & Flashcards