Alla inlägg under december 2013

Av Sandra Leidehall - 23 december 2013 19:35

Gud vad det kokar i huvudet. Blir bara så förbannad, grrrr.

Men i morgon är det julafton och då ska vi vara glada och äta mycket god julmat och ha julfirande hos barnens morfar med familj. Och kul att få se barnen öppna sina julklappar :)

Annandag jul så ska vi till barnens farmor med familj och fira jul och där kommer vi även träffa barnens farbror med familj :) även där kommer det bli skoj med julklappar och julmat :)

Ångra dagar senare så blir det nyårsafton och då ska det drickas från min sida :) ska för en nås skull blanda lite drinkar till mig och sen blir det kanske en och annan film på kvällen med min underbara man. Barnen kommer troligen inte orka vara vaken till 12-slaget så det blir film och mys. Sen kommer det nya året och då får vi se vad det har att bjuda på. Både bra och dåliga saker vet jag redan nu men vi får se.

Ha en god jul och gott nytt år!

Av Sandra Leidehall - 4 december 2013 19:58

Hej hopp kära blogg. Ikväll har det varit möte för alla som jobbar inom vikariepoolen skola och barnomsorg. Mycket intressant information, kommer att göra det bättre för oss vikarier framöver vilket jag tycker är toppen, dessutom fick vi betalt för den här tiden vi va på mötet, självklart går man då,,, hehe. En rejäl kyla vi har ute nu. Sen läste jag på bt.se att natten mellan torsdag och fredag ger oss en massa snö plus att det ska snöa under fredagen, kul att det kommer lite snö. Då kan barnen kanske få åka lite pulka snart. Har idag köpt klart alla julklappar så i helgen blir det till att slå in allt i julpapper så är det också färdigt. Ska bara fixa en julklapp till och sen färdigt. Skönt att det är gjort i god tid detta året så man slipper stressa och trängas med alla andra som är ute och julshoppar.

Ovido - Quiz & Flashcards