Alla inlägg under november 2014

Av Sandra Leidehall - 20 november 2014 19:06

Hej alla bloggläsare!

Nu är man trött och seg efter att man slutat jobbet kl. 18 idag, stort APT möte och man kände bara att man ville hem och sova. Men nyttig information var det och kul att få träffa alla kollegor som man sällan träffar. Lite prat om planering inför nästa möte då vi ska fira lite jul och planering om vad som händer i Januari, dock vet jag ju inte ens om jag kommer få stanna kvar efter nyår men det får vi hoppas på att jag får göra =) trivs enormt mycket med detta jobb och vill mer än gärna fortsätta.

Snart är det ju, lite mer än 4 veckor kvar. Tiden går oerhört fort och till helgen blir det att handla julklappar på Gekås. SKoj och få trängas bland allt annat folk där..... NOT!!! men hellre nu än i december då det förmodligen kommer vara ännu flera där. Blir en tripp med lite andra människor dit =)

Det är heller inte långt kvar till nyår så nu är planeringarna i full gång.

Mår mycket bättre nu efter min arbetsskada som skedde i början på oktober. Är fortfarande i obalans i huvudet men hoppas på att det snart blir bättre. Är fortsatt halvt sjukskriven året ut men kommer försöka gå upp till heltid om bara några veckor då jag inte tänker vara hemma så länge.

Av Sandra Leidehall - 13 november 2014 19:50

Hej hopp alla bloggläsare.

Nu har man inte varit så aktiv de senaste månaderna. Förr hade jag tiden till att skriva men det har jag inte så mycket längre. Det är delvis goda nyheter men samtidigt tråkigt då jag tycker om att blogga här och kan skriva av mig lite om vad som händer i mitt liv.

Sommaren är förbi och hösten startade med att jag fick vikariat som habiliteringspersonal, blev totalt överlycklig och har det bästa jobbet man kan tänka sig. Det blev förlängt månad efter månad men i slutet på september så fick jag ett fint samtal där min chef frågade mig om jag ville ha förlängt vikariat året ut, jag bli överlycklig över detta. Jag har världens bästa jobb med dem underbaraste kollegorna man kan tänka sig. Kollaegorna och arbetsplatsen får en att må toppen. Nu får vi även hoppas på att det blir längre efter årskiftet. Väntar ivrigt på de samtalet och hoppas det blir positivt. Har redan fått bra referenser av min chef som tycker jag gör ett strålande jobb och det märks att jag gillar jobbet och vill jobba. Tyvärr råkade jag ut för en liten arbetsolycka i början av oktober så det har blivit lite sjukskrivning, inget jag gillar men hoppas att jag kommer tillbaka upp på heltid nästa vecka eller åtminstone veckan efter.

Nu är vi inne i november månad och här är det massor med födelsedagar på gång, hela 8 stycken fyller år inom släkten, och vi ska framförallt ha kalas för vår lille älskade son som fyller 2 år gammal snart =) tänk att barn ska växa så fort,. man hinner inte med tiden.

Snart är det 1:a advent, och då är det dags för julpynt och sen är det inte långt kvar till självaste julafton, en fin högtid som vi även denna julafton ska fira hos barnens morfar med familj, ska bli otroligt skoj, så får vi se vad barnen säger om tomten i år också.
Till nyår blir det hemmakväll med god mat och fyrverkerier och kanske en och annan film för oss vuxna när barnen somnat =)

Älskar min underbara familj. Har den bästa familj man kan tänka sig.
Har de bästa barnen i mitt liv och den underbaraste mannen som finns <3 tack för att du står ut med mig <3

Ha en fortsatt trevlig kväll gott folk =) älskar er alla mina vänner <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards