Alla inlägg under augusti 2013

Av Sandra Leidehall - 23 augusti 2013 17:17

Hej hopp alla bloggläsare!

Nu har jag inte noterat något på ett bra tag, men har haft fullt upp på alla håll och kanter.

Vi har haft en underbar sommar med många utflykter till lite här och var såsom djurparken, varberg, gekås, liseberg mm. Mycket värme och mycket glassätande alla dessa dagar, men bada i sjö eller hav har inte blivit något av för mig, alldeles för kallt,,, brrr.
Jag har nu börjat jobba igen, så min goa älskling är pappaledig och umgås på dagarna med barnen. Underbart att få börja jobba igen och haft tur med jobb också. Men söker fortfarande jobb då detta inte är något fast.
Sen är det 3 hela vckor kvar tills jag äntligen får säga "JA" till min underbara blivande man. Som jag längtat efter denna dag och snart är den äntligen här :) Nervöst är det men det är så det ska va.

Nu är sommaren snart över och vi börjar gå mot höst. Kallare dagar och mörkare kvällar kommer. Snart faller alla löven ner på marken och det blir grått och fult ute. Får sen hoppas på en vit vinter.

Ha det bra alla bloggläsare och njut av den sista värmen :) Kram!!!

Ovido - Quiz & Flashcards