Alla inlägg under januari 2013

...

Av Sandra Leidehall - 15 januari 2013 20:29

Vill bara säga att jag älskar min pojkvän så otroligt mycket. Så jäkla glad över att han finns vid min sida ????

Av Sandra Leidehall - 7 januari 2013 19:24

God fortsättning på det nya året gott folk!

Under julaftonens dag var vi i Jönköping hos min pappa och hans familj. Åt god mat, kolla Kalle Anka och fick besök av tomten, tyvärr blev Isabelle en aning rädd men hoppas det släpper genom åren sen. Vi åkte hem dagen efter i god tid efterom vi såg på nyheterna att det skulle frysa på och troligen bli halt framåt eftermiddag/kväll. Under annandagen besökte vi Nicklas familj ute i Fristad och åt god julmat och bytte julklappar. Lugnt och trevligt :-) Även där fick vi köra hem väldigt sakta på kvällen då det va snorhalt ute på vägarna men vi kom hem hela. Under mellandagrna gjorde vi ett besök ute i HIllared hos min mamma och hennes familj och tog en fika med julklappsbyte, på vägen ut fick vi pungtering, inte så skoj kanske, men fin julkapp :-/  not!!!!!

Under nyårsafton va vi bara hemma och tog det lugnt. Fick besök utav Isabelles gudmor som va med oss. Lagade till lite god schnitzel med sallad och hade det trevligt. KLockan 23.00 somnade Isabelle men hade säker kunna vara vaken till tolvslaget utan problem.

Nya året är här och nu taggar vi för nya utmaningar, värmer upp för jobb och mammaledighet, inskolning för Isabelle på nya förskolan och planering för dop, försöker helt enkelt få igång rutinerna i vardagen. Jag njuter av att få vara mamma till 2 underbara barn och dessutom få tillbringa ett helt år hemma med dem. Önskar bara att man hade fler dagar så man kunde vara hemma längre :-P
Det här året tänker jag positivt och ser fram emot mycket fina minnen med min familj och dem närmaste.

Ovido - Quiz & Flashcards