Alla inlägg den 27 november 2013

Av Sandra Leidehall - 27 november 2013 17:27

Det är ingen vanlig dag för det är Sandras födelsedag, hurra, hurra, hurra!!!!!
Och jag blev väckt av dem mest underbara i morse med sång och paket. Fick presentkort på h&m vilket jag blev väldigt glad över då jag aldrig brukar unna mig något nu för tiden, men nu kan jag det och dessutom fräscha upp min garderob med något nytt som typ inte hänt på en evighet. Dessutom va jag ledig idag så lite sovmorgon fick man.
Har idag inhandlat allt inför helgen så nu står vi redo i väntan på er alla.
Ikväll ska jag och min älskling gotta oss med lite rostbiff, potatissallad, dip och grönsaker, bara äta gott och njuta av min dag :) och orkar vi så blir det nog någon film också, men det beror kanske lite på när barnen somnar också, får se om man har lite tur på sin födelsedag och somnar i vanlig tid utan att bråka.

På söndag är det första advent. Under kvällen blir det julpynt här hemma i massor för att in lite julkänsla i hemmet. Längtar verkligen till julen nu, få se barnen öppna sina julklappar, får träffa tomten och äta god mat. Får inte heller missa Kalle anka och hans vänner på tv ock, det måste man ju självklart se på.

Ha en fortsatt bra dag, i morgon vankas det jobb för mig igen :)

Ovido - Quiz & Flashcards