Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Sandra Leidehall - 21 mars 2012 20:24

Äntligen är våren kommen. Var hur var ute som helst när jag satt på balkongen. Snart kan vinterkläderna hamna i förrådet och sommarkläderna komma fram. Typiskt bara att jag ligger i magsjuka just nu, kanske inte det roligaste när det är så underbart väder ute. men försökt med frisk luft genom att sitta på balkongen, så jag inte stänger in mig helt. har även tryckt i mig ris så jag stadgar magen och än så länge går det bra. Fortsätter det såhär så kan jag komma till jobbet igen på måndag och då ska jag tamejfan inte vara sjuk mer. Är rädd att dem på jobbet kanske får fel uppfattning om mig, 2 av 3 veckor har jag varit sjuk, vad ska dem tro om det? Kanske tror att jag är lat, inte vet jag. Hoppas inte det i alla fall. Men lovar att jag ska försöka hålla mig bora från magsjuka sen, jobbigt med det tycker jag.

Isabelle fyller snart 1 år och då ska vi ha kalas. Eftersom det är under påskhelgen och de flesta kanske gör annat så har vi sagt det att vi har öppet hus under den helgen. Det är bara att höra av sig och komma, vi bestämmer inga tider och dagar utan vill just DU komma och fira Isabelle´s 1 årsdag så hör av dig så fixar vi det ;) Nu har hon även fattat hur man använder en gåvagn, så nu använder hon den för fullt. Står även utan stöd så hoppas på att hon snart tar sina förata steg,en hoppas jag att det är vi som får ta del av det, men kan hända att hon tar dem stegen på förskolan först. Men jag kommer vara lika stolt och glad ändå :)

Har även lekt lite med kameran på sistone så jag lägger upp lite här :)
 
 

Ovido - Quiz & Flashcards