Direktlänk till inlägg 31 mars 2012

Inaktiv och glad

Av Sandra Leidehall - 31 mars 2012 19:52

Hej hopp bloggen!

Inte skrivt på länge, hoppas ni saknat lilla mig :)
Tyvärr har jag varit inaktiv länge, dvs inte hunnit skriva blogg på grund av att jobb mm har varit i första hand. Men hade en stund nu ikväll att skriva då dottern somnade tidigt och killen tittar på en film.
Sitter här nu i mitt soffhörn med datorn i knät och funderar.. nyss var det jul och nyår och nu är det bara 9 månader kvar till nyår igen och 2012 slutar att finnas. Tiden går oerhört fort tycker jag. Om en vecka fyller vår underbara dotter 1 år och idag va vi i stan och inhandlade presenter till henne. Var lite svårt att hitta någotnär det finns så mycket fint att ge sitt barn men till slut fann vi det vi ville ge till henne :)

Det händer så mycket, för bra för att vara sant. Jag är glad över året 2012, blev mycket bättre än jag trodde. Jag har jobb, världens gulligatse dotter och världens mest underbara pojkvän, vem kan ha det bättre egentligen :) och snart är dessutom sommaren på ingång då man kan slänga av sig alla hemska vinterkläder och på med linnen, kjolar, shorts, bikini eller vad man nu vill ha på sig :)

Ha en fortsatt trevlig helg gott folk så hörs vi säkert snart igen :)
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Leidehall - 20 november 2014 19:06

Hej alla bloggläsare!Nu är man trött och seg efter att man slutat jobbet kl. 18 idag, stort APT möte och man kände bara att man ville hem och sova. Men nyttig information var det och kul att få träffa alla kollegor som man sällan träffar. Lite prat o...

Av Sandra Leidehall - 13 november 2014 19:50

Hej hopp alla bloggläsare.Nu har man inte varit så aktiv de senaste månaderna. Förr hade jag tiden till att skriva men det har jag inte så mycket längre. Det är delvis goda nyheter men samtidigt tråkigt då jag tycker om att blogga här och kan skriva ...

Av Sandra Leidehall - 23 december 2013 19:35

Gud vad det kokar i huvudet. Blir bara så förbannad, grrrr. Men i morgon är det julafton och då ska vi vara glada och äta mycket god julmat och ha julfirande hos barnens morfar med familj. Och kul att få se barnen öppna sina julklappar :) Anna...

Av Sandra Leidehall - 4 december 2013 19:58

Hej hopp kära blogg. Ikväll har det varit möte för alla som jobbar inom vikariepoolen skola och barnomsorg. Mycket intressant information, kommer att göra det bättre för oss vikarier framöver vilket jag tycker är toppen, dessutom fick vi betalt för...

Av Sandra Leidehall - 27 november 2013 17:27

Det är ingen vanlig dag för det är Sandras födelsedag, hurra, hurra, hurra!!!!! Och jag blev väckt av dem mest underbara i morse med sång och paket. Fick presentkort på h&m vilket jag blev väldigt glad över då jag aldrig brukar unna mig något nu för...

Ovido - Quiz & Flashcards